فتبال

* تــــازه هـــا *

*برای تازه شدن دیر نیست*

فتبال

pes 2012 cover دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC

 

dvd دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط حسین در تاریخ : ۱۳م مهر, ۱۳۹۰ | ۵۳۶ نظر

دانلود دمو شماره ۲ بازی PES 2012

 
 

سرانجام دمو شماره ۲ بازی فوق العاده زیبا و جذاب PES 2012 عرضه شد ! این نسخه بنا به گفته ی سازندگان بازی ، نسخه تبلیغاتی بازی بوده ولی اکثر باگ های نسخه دمو قبلی در این نسخه برطرف شده است.در این نسخه تیم های بیشتری به چشم میخورند. این تیم ها عبارتند از: Tottenham Hotspur, Bayern Munich, Inter Milan, Rangers, Club America, Internacional. در این نسخه مشکلات دروازه بان ها برطرف شده که از فاصله ی دور به راحتی گل می خوردند ، خطوط دفاعی بهبود پیدا کرده و هوش مصنوعی دفاع ها بهتر شده ، میزان سختی در به ثمر رساندن گل بیشتر شده است. نقد و بررسی کامل این بازی بی نظیر همراه با نسخه نهایی بازی برای شما کاربران عزیز آماده خواهد شد. شما از هم اکنون می توانید این دمو را به صورت رایگان و برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|دمو شماره ۲ بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

 

pes2012 2nd demo cover دانلود دمو شماره 2 بازی PES 2012

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط حسین در تاریخ : ۲۴م شهریور, ۱۳۹۰ | ۱۴۱ نظر

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

 



 

اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی (همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جوایز: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,

] [ 14:18 ] [ مصطفی ]

[ ]